onsdag 4 november 2009

julhängen 1
fideli2
Det här blev ett likt inlägg som mitt förra, men jag är så sugen på att blogga och dessutom har jag jobbat på som en liten fabrik idag med dekalerna och nu är dessa klara, har blivit ännu fler, signerade på baksidan och nästa steg är bara in i ugnen, m m m!
Inom sinom tid öppnar min webshop där dessa bland annat kommer att säljas! Så roligt! Vintern närmar sig, idag snöade det, konstigt men ganska skönt. Egentligen ett perfekt jobbväder. Imorgon ska jag kavla ny porslinslera så att jag kan göra ännu fler julgranshängen, ser fram emot det.

2 kommentarer:

Christine Clemmensen sa...

:-)) Disse er helt fantastiske. Jeg ser frem til at din webshop åbner - jeg står der helt fremme, med næsen presset mod ruden, og venter på at nøglen drejer og døren går op :-))

Sakletarn sa...

Webshop, det låter spännande :D